04 March 2010

Catatan Penghujung Malam


Seperti yang dijanjikan pagi tadi saya akan menyiapkan laporan tentang kejayaan Projek 10 Hari.Bagi yang betul-betul baru singgah di blog ini mungkin tidak faham apa dia Projek 10 Hari.Sahabat dan rakan sekalian boleh rujuk pada artikel yang ditulis pada 3/3/10.

Sebelah pagi perjalanan projek kurang lancar.Ada aktiviti perniagaan yang perlu saya uruskan sehingga tengahari.Banyak juga masa yang diperlukan.Ada dalam 2- 3 jam.

Petangnya pula Projek 10 Hari bergerak seperti biasa.Masa difokuskan untuk Facebook.Menambah jumlah rakan lebih 50 orang.

Dalam masa yang sama mencari artikel yang sesuai untuk dimuatkan dalam Facebook.Cari punya cari tak jumpa.Selepas maghrib baru ada jumpa.

Secara keseluruhannya banyak perkara yang tertinggal.Masa banyak untuk membaca emel yang berpuluh-puluh jenis setiap hari.Satu akaun emel ada 10 emel.Bayangkan kalau ada 5 jenis akaun emel.

Dalam banyak-banyak emel ada ilmu baru secara percuma saya perolehi.Esok hari akan saya copy dan paste dalam blog ini untuk tontonan umum.Mungkin ramai yang dah tahu tetapi lagi ramai yang masih tak tahu termasuk saya.

No comments:

Post a Comment